راه حل های محلی برای سرماخوردگی بر روی لب با استفاده از گیاهان دار

الونک , جملات عاشقانه , جملات دلشکسته , جملات بزرگان , جملات غمگین , پیام , جوک ,دوستفا , ایما , شوک , آلونک , شیر , ناب , فیلم هندی , موزیک ,اهنگ ,

دسته بندی ها
پشتيباني آنلاين
پشتيباني آنلاين
آمار
آمار مطالب
  • کل مطالب : 1067
  • کل نظرات : 39
  • آمار کاربران
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 119
  • آمار بازدید
  • بازدید امروز : 4
  • بازدید دیروز : 11
  • ورودی امروز گوگل : 0
  • ورودی گوگل دیروز : 1
  • آي پي امروز : 1
  • آي پي ديروز : 4
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 9407
  • بازدید سال : 25040
  • بازدید کلی : 89853
  • اطلاعات شما
  • آی پی : 3.15.221.136
  • مرورگر :
  • سیستم عامل :
  • امروز :
  • درباره ما
    V
    خبرنامه
    براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



    امکانات جانبی
    عکس دختران ایرانی کلیک کن V HTTP/1.1 200 OK Server: nginx Date: Mon, 03 Mar 2014 07:27:33 GMT Content-Type: text/html Transfer-Encoding: chunked Connection: keep-alive X-Powered-By: PHP/5.3.28-1~dotdeb.0 X-Cache-Debug: / Content-Encoding: gzip
    برای مشاهده ی افراد بیشتر رفرش نمایید


    تبلیغات
    <-Text2->

    راه حل های محلی برای سرماخوردگی بر روی لب با استفاده از گیاهان دار

     راه حل های محلی برای سرماخوردگی بر روی لب با استفاده از گیاهان دار


    راه حل های محلی برای سرماخوردگی بر روی لب با استفاده از گیاهان دارویی

    درمان سرماخوردگی به gubahNarodnye شفادهندگان توصیه برای درمان سرماخوردگی بر روی لب با کمک گیاهان. درمان از گیاهان هرپس در بسیاری از موارد آن کمتر موثر از استفاده از بسیاری دیگر از ابزار های مختلف است.
    بعد، شما چه decoctions، تزریق و دیگر دستور العمل از گیاهان توصیه می شود نه تنها از خارج برای لوسیون ها و تب خال روانکاری، بلکه همچنین برای ساخت داخل، که به تقویت کل ارگانیسم کمک خواهد کرد یاد بگیرند.

    عصاره برگ نعناع تازه یا خشک شده به طور گسترده ای به عنوان یک درمان سنتی برای سرماخوردگی لب استفاده می شود. به منظور آماده کردن آن، پور 1 قاشق غذاخوری. قاشق خشک، و یا 2 قاشق غذاخوری. قاشق غذا خوری برگ های تازه و 1 فنجان آب گرم، پوشش، و محل این ظرف در حمام آب جوش به مدت 15 دقیقه. پس از حذف، فیلتر، و پس از یک بیت از براث برای خنک، آنها را محل لب است که در آن هرپس ممکن در هر ساعت وجود دارد مرطوب.
    * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

    همچنین برای درمان سرد بر روی لب است مناسب و نعناع لیمو، بادرنجبویه نامیده می شود. حقیقت در این مورد استفاده می شود نه چمن، و اسانس بادرنجبویه. این به اندازه کافی برای قرار دادن یک قطره از روغن در اولین ظاهر می شود در تاول لب هرپس خواهد بود، و آن پیشرفت بیشتر از این ویروس را متوقف خواهد کرد.
    * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

    به عنوان علف مناسب برای هرپس و بابونه است. از آن شما می توانید تزریق، که توصیه می شود در طول وقوع هرپس برای نوشیدن آماده، و خود را مرطوب آنها را بثورات.
    1 قاشق غذاخوری. قاشق گل بابونه خشک پور 1 فنجان آب جوش، پوشش محکم و اجازه دهید برای چند دقیقه 20-25 نشستن. سپس تزریق فشار، و اضافه کردن 1 قاشق غذاخوری. یک قاشق مربا خوری از تنتور بره موم، با 10 درصد الکل. تزریق و در نتیجه لازم است 1 قاشق غذا خوری 2-3 بار در روز، و آنها به طور منظم مرطوب مناطق آسیب دیده از لب.
    * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

    راه حل های محلی برای سرماخوردگی بر لبان جوانه توس:
    شایان ذکر است در درمان سرماخوردگی بر روی لب جوانه توس alcoholate کمک می کند. طبخ آن کار دشواری نیست، فقط پر 1.5-2 هنر. جوانه های درخت غان قاشق (مناسب به عنوان کلیه دارویی، و شخصا در بهار جمع آوری شده، و سپس خشک) 1 فنجان الکل 70٪، و یا فقط آب میوه. بصورتی پایدار و محکم وصل ظرف، قرار داده و در برخی از مکان های تاریک برای 14-15 روز است. پس از فشار تزریق و برای فضای باز زخم استفاده کوتر.
    * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

    پور 1 فنجان شیر آب پز فقط 1 قاشق غذاخوری: یا در اینجا دستور دیگری از جوانه توس لب سرد است. جوانه های درخت غان قاشق، پوشش و برای 15-20 دقیقه را ترک کنند. سپس کلیه تخلیه، بسته بندی آنها را در تور و تقاضای خود را به حباب هرپس. دیگر شما انجام این روش، قوی تر از اثر.
    * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

    علاوه بر گیاهان برای درمان ملی از سرد بر لب می توان sprigs تازه تمشک استفاده می شود و. آنها باید کاملا شسته شده، و سپس آنها را تبدیل به پالپ، به عنوان مثال، آنها را خسته، خرد شده یا به معنای دیگر. دوغاب حاصل بر لب، است که در آن هرپس برای 25-30 دقیقه، چند بار در روز وجود دارد تحمیل می کند.
    * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

    سخت کار کردن به صورت پودر، به عنوان مثال، با استفاده از چرخ 3 قاشق غذاخوری: درمان خوبی برای سرماخوردگی بر روی لب ویبرنوم، میوه که شما می توانید یک تزریق تونیک خوب آماده است. قاشق غذا خوری توت خشک از ویبرنوم، و پر حاصل "آرد" 2 فنجان آب جوش. این تزریق به اصرار کمتر از 4 ساعت، و پس از آن نوشیدن نیم فنجان 4 بار در روز لازم است. این کار نیاز به فشار.
    * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

    درمان سنتی برای سرماخوردگی بر لبان arnica: 1 قاشق غذاخوری. قاشق خشک سبد گل arnica پور یک لیوان آب جوش، محکم پوشش و برای 2-3 ساعت را ترک کنند. پس از استفاده از تزریق برای هرپس خیس کردن به طور منظم.
    * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

    چه چیز دیگری می تواند در درمان سرماخوردگی بر روی لب کمک، بنابراین میوه درخت عرعر، آب کلم تزریق است. سخت کار کردن را به آرد (با استفاده از یک چرخ قهوه) 2 قاشق غذاخوری. قاشق غذا خوری توت خشک بریزید و مقدار کمی از پودر به دست آمده از ودکا، اما به طوری که آب کلم است به طور کامل پودر تحت پوشش. ترک برای یک روز، و سپس، بدون زور زدن، درخواست هرپس سوزاندن رگها:.
    * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

    به سرد و مرطوب بر روی لب گیاهان جمع آوری بعدی توصیه می شود برای هرپس: مخلوط 1 قاشق غذاخوری. گیاهان قاشق مانند غم و اندوه معطر، دانه شنبلیله و ریشه علف نقرهای. (همه از این گیاهان، شما می توانید در یک داروخانه خرید). مخلوط پور 2 فنجان آب گرم، به جوش آورد، و طبخ روی حرارت کم به مدت نیم ساعت. پس از کمی سرد و کرنش.
    * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

    برای درمان از گیاهان هرپس که مجموعه زیر توجه: بابونه، جانشینی، مارال ریشه (carthamoides Rhaponticum)، ریشه Aralia، ریشه شیرین بیان و kopeck ریشه، مخروط توسکا - همه این سبزی خشک مخلوط به نسبت مساوی. 2 قاشق غذاخوری. مخلوط قاشق پور نیم لیتر آب جوش، قرار داده و این ظرف را در یک حمام آب جوش به مدت 15 دقیقه. سپس سرد و کرنش.
    این براث توصیه می شود به نوشیدن در حالت گرم در طول وقوع سرد بر لبان 100 گرم، تا 4 بار در روز، و همچنین آنها را مرطوب خود حباب سرد است.
    * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

    درمان سرد بر لب با کمک آب celandine:
    celandine چمن های تازه، با ریشه های گوشت چرخ کرده و یا راه مش دیگر، تا که به شکل آب. این آب بریزید در یک حباب کوچک، اما به طوری که بین پلاگین و آب یک فضای خالی کمی بود. محل ویال در یک مکان تاریک برای 1 هفته.
    پس از این دوره از زمان شروع خواهد شد تخمیر آب، و این هنگامی که شما نیاز به طور منظم باز کردن درپوش به انتشار گازهای انباشته. این آب تزریق شده است برای روزانه و به طور منظم روغنکاری هرپس بر لب توصیه می شود.
    * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

    دستور چای مقوی، که توصیه می شود در طول یک راش از سرد بر روی لب به نوشیدن:
    نگاهی به 1 قاشق غذاخوری. یک قاشق مربا خوری از انواع توت ها درخت عرعر تازه و له شده معمولی، 2 قاشق غذاخوری. قاشق غذا خوری برگ های تازه گیاه بادرنجبویه (نعناع لیمو) و همان مقدار از گل خشک شده از گیلاس پرنده.
    مخلوط به دست آمده است به عنوان برگ چای چای (1-2 قاشق چای خوری در هر فنجان چای 1 قاشق چای خوری) استفاده می شود. دم این ترکیب به عنوان یک چای معمولی، و نوشیدن 3-4 بار در روز.
    * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

    دستور دیگر برای ساخت تزریق در، است که نه تنها درمان سنتی خوبی برای سرماخوردگی بر لب، بلکه مصونیت از کل ارگانیسم را افزایش می دهد.
    شما مواد تشکیل دهنده محلی زیر نیاز دارید:
    2 قاشق غذاخوری. قاشق غذا خوری ریشه از Rhodiola rosea ریشه YL خشک.
    2 قاشق غذاخوری. قاشق غذا خوری ریشه شیطان بالا خشک.
    2 قاشق غذاخوری. قاشق غذا خوری علف خشک مخمر سنت جان.
    3 قاشق غذاخوری. قاشق غذاخوری تازه یا 2 قاشق غذاخوری. قاشق برگ گزنه خشک.
    3 قاشق غذاخوری. قاشق غذاخوری خشک شده و یا توت تازه از زالزالک.
    4 قاشق غذاخوری. قاشق غذاخوری تازه یا باسن خشک.
    این به پر در 1 قاشق غذاخوری لازم است. یک قاشق مربا خوری از این مخلوط و 1 فنجان آب جوش، در حدود 15 دقیقه، و پس از مصرف تزریق هنوز هم گرم و تیره و تار به مدت 15 دقیقه قبل از غذا خوردن. در روز توصیه می شود به نوشیدن تا 4 فنجان از تزریق.

    ==========


    =========


    Folk remedies for the common cold on the lips using medicinal herbs

    Treatment of the common cold to gubahNarodnye healers advise to treat the common cold on the lips with the help of herbs. Treatment of herpes herbs in many cases it is no less effective than the use of many other different means.
    Next, you will learn what decoctions, infusions and other recipes from herbs recommended not only externally for lotions and lubrication herpes, but also for making the inside, which will contribute to the strengthening of the whole organism.

    Decoction of fresh or dried peppermint leaves are widely used as a folk remedy for colds lips. In order to prepare it, pour 1 tbsp. spoon dry, or 2 tbsp. tablespoons fresh leaves and 1 cup of hot water, cover, and place this dish on a boiling water bath for 15 minutes. After remove, filter, and after a bit of broth to cool, moisten them the lips place where there is a herpes possible every hour.
    * * * * *

    Also for the treatment of cold on the lips is well suited and lemon mint, lemon balm called. The truth in this case is used not the grass, and the essential oil of lemon balm. It will be enough to put a drop of oil on the first appearing on the lips herpes blisters, and it will stop further progression of the virus.
    * * * * *

    As grass is also suitable for herpes and chamomile. From it you can prepare the infusion, which is recommended to drink during the occurrence of herpes, and moisten them yourself rashes.
    1 tbsp. spoon of dried chamomile flowers pour 1 cup boiling water, cover tightly and let sit for 20-25 minutes. Then strain the infusion, and add 1 tbsp. a spoonful of propolis tincture, with 10 percent alcohol content. The resulting infusion is necessary to take 1 tablespoon 2-3 times a day, and they regularly wet the affected areas of the lips.
    * * * * *

    Folk remedies for the common cold on the lips of birch buds:
    Remarkably helps in the treatment of the common cold on the lips alcoholate birch buds. Cook it is not difficult, just fill 1.5-2 Art. spoon birch buds (suitable as pharmaceutical kidneys, and personally collected in the spring, and then dried) 1 cup 70% alcohol, or just vodka. Firmly plug the container, and put in some dark place for 14-15 days. After strain the infusion and for outdoor use cautery sores.
    * * * * *

    Or here's another recipe from birch buds cold lips: Pour 1 cup of boiled milk just 1 tbsp. birch buds spoon, cover and leave for 15-20 minutes. Then drain the kidney, wrap them in cheesecloth and apply to the bubbles herpes. The longer you do this procedure, the stronger the effect.
    * * * * *

    In addition to herbs for the national treatment of cold on the lips can be used and fresh sprigs of raspberries. They must be thoroughly washed, and then turn them into pulp, e.g., chewed them, chopped or other means. The resulting slurry imposes on the lips, where there is a herpes for 25-30 minutes, several times a day.
    * * * * *

    A good remedy for the common cold on the lips is the viburnum, the fruit of which you can prepare a good tonic infusion: Grind to a powder, for example, using the grinder 3 tbsp. tablespoons dried berries of viburnum, and fill the resulting "flour" 2 cups of boiling water. This infusion is necessary to insist not less than 4 hours, and then drink a half cup 4 times a day. It does not need to strain.
    * * * * *

    A folk remedy for the common cold on the lips of arnica: 1 tbsp. spoon of dried flower baskets arnica pour a glass of boiling water, tightly cover and leave for 2-3 hours. After use the infusion for regular wetting herpes.
    * * * * *

    What else can help in the treatment of the common cold on the lips, so is the fruit of juniper, infused vodka. Grind into flour (using a coffee grinder) 2 tbsp. tablespoons dried berries and pour a small amount of the powder obtained vodka, but so that vodka is completely covered powder. Leave for a day, and then, without straining, apply for cauterization herpes.
    * * * * *

    To wet cold on the lips recommended next gathering herbs for herpes: Mix 1 tbsp. spoon herbs such as rue fragrant, fenugreek seeds and rhizomes of Potentilla. (All of these herbs, you can buy in a drugstore). Mixture pour 2 cups of hot water, bring to a boil, and cook over low heat for half an hour. After a bit cool and strain.
    * * * * *

    For the treatment of herpes herbs that will suit the following collection: chamomile, succession, Maral root (Rhaponticum carthamoides), Aralia root, licorice root and root kopeck, alder cones - all these dried herbs mix in equal proportions. 2 tbsp. spoon mixture pour half a liter of boiling water, and put this dish on a boiling water bath for 15 minutes. Then cool and strain.
    This broth is recommended to drink in the warm state during the occurrence of cold on the lips of 100 grams, up to 4 times a day, and also moisten them themselves bubbles cold.
    * * * * *

    Treatment of cold on the lips with the help of celandine juice:
    Fresh grass celandine, with roots mince or mash other way so as to form juice. This juice pour in a little bubble, but so that between the plug and the juice was a little empty space. Place the vial in a dark place for 1 week.
    After this period of time will start fermenting juice, and that's when you need to regularly open the cap to release the accumulated gases. This infused juice is recommended for daily and regular lubrication of herpes on the lips.
    * * * * *

    Recipe tonic tea, which is recommended to drink during a rash of cold on the lips:
    Take 1 tbsp. a spoonful of fresh juniper berries and mashed ordinary, 2 tbsp. tablespoons fresh leaves of Melissa officinalis (lemon mint) and the same amount of dried flowers of bird cherry.
    The resulting mixture is used as tea leaves for tea (1-2 teaspoons per cup of tea 1 teaspoon). Brew this compound as an ordinary tea, and drink 3-4 times a day.
    * * * * *

    Another recipe for making infusions in, which is not only good folk remedy for colds on the lips, but also increases the immunity of the whole organism.
    You will need the following ingredients folk:
    2 tbsp. tablespoons dried roots of Rhodiola rosea rhizomes yl;
    2 tbsp. tablespoons dried root of devil's high;
    2 tbsp. tablespoons dry grass St. John's wort;
    3 tbsp. tablespoons fresh or 2 tbsp. spoons of dry nettle leaves;
    3 tbsp. tablespoons dried or fresh berries of hawthorn;
    4 tbsp. tablespoons fresh or dried hips.
    It is necessary to fill in 1 tbsp. a spoonful of this mixture and 1 cup of boiled water, about 15 minutes, and after taking a still warm and strained infusion for 15 minutes before eating. On the day is recommended to drink up to 4 cups of infusion




    عکس دختران ایرانی کلیک کن

    مطالب مرتبط

    بخش نظرات این مطلب


    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه:

    ورود کاربران
    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟
    عضويت سريع
    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری
    نویسندگان
    تبادل لینک هوشمند

      تبادل لینک هوشمند
      برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همه جوره و آدرس softwarenew.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






    آخرین نظرات کاربران
    nafas7628 - - 1394/12/14/softwaren
    گیسو -
    پاسخ:خخخخخخ - 1394/6/28/softwaren
    نگارییییی - من دوستامو میخام - 1394/2/28
    نگارییییی -
    پاسخ:ناراحت نباش - 1394/2/24
    raha - خعلیییییییی باحال بود
    پاسخ:خخخخ اره - 1393/12/23/softwaren
    زندگیت - پاسخ:ههههه - 1393/11/11
    هلنا -

    زیباترین دختر دنیا را در لینک زیر ببینید
    آپم به من سر بزن

    - 1393/10/8
    امین - - 1393/2/16
    ✿·٠•●♥نرگس♥●•٠·✿ - سلاملکم

    فرشاد خان وب خوفی داری ما لینکتون کردیم

    دوست داشتی بلینک
    پاسخ:لینک شدی نرگسی - 1393/2/11
    خ - عالی بود - 1392/11/14
    عنوان آگهی شما

    توضیحات آگهی در حدود 2 خط. ماهینه فقط 10 هزار تومان

    عنوان آگهی شما

    توضیحات آگهی در حدود 2 خط. ماهینه فقط 10 هزار تومان